Spiga

INFO Class 1 Romanian Grand Prix


25 - aug - 2007
  • Astăzi sosesc în Mamaia echipele Spirit of Norway Racing şi Chris Parsonage Racing

  • Mai exact este vorba de bărcile Spirit of Norway 10, Spirit of Norway 20 şi Negotiator 50 Campioana mondială en titre - Spirit of Norway 10 - a cîştigat prima cursă abia la Oslo, după ce a avut probleme tehnice la primele două curse ale sezonului.

  • Spirit of Norway 10 va pierde titlul european (îl deţinea şi pe acesta) pentru că nu mai poate ajunge - matematic - pe Victory 77, indiferent de rezultatul cursei de la Mamaia

  • Scara de punctaj la cursele din Class One este: 20 - 15 - 12 - 9 - 7 - 5 - 4 - 3 - 2 - 1

  • Traseul de concurs va fi definitivat marţi, cînd se vor monta balizele pentru viraje (2 la 90 grade şi unul la 180 grade), precum şi pentru şicană.

  • Accesul în zona de concurs pentru spectatori este pe trei categorii: acces liber în majoritatea zonelor de pe malul lacului Siutghiol; bilete de 80 RON la tribunele din zona Hotelului “Scandinavia”; bilete VIP de 850 RON în zone special amenajate

  • Ultimele bărci vor ajunge la Mamaia abia miercuri - Foresti & Suardi 2 şi 8.


24 -aug - 2007
  • Azi-noapte au ajuns în Constanţa şi bărcile team-ului Victory: Victory 77 şi Victory 7.

  • Bărcile s-au oprit în zona industrială pentru montarea motoarelor în hale special amenajate. Barca de rezervă a teamului s-a oprit în Bucureşti, fiind expusă în zona Hotelului “Hilton” pentru acţiuni promoţionale.

  • Astăzi vor intra în România şi bărcile echipei Spirit of Norway Racing, Spirit of Norway 10 fiind campioana mondială en titre.

  • Cele două bărci ale team-ului norvegian vor ajunge sîmbătă în Mamaia

  • Ieri au fost făcute ultimele pregătiri la Spitalul Judeţean Constanţa - s-a amenajat camera de primiri în cazul unor accidente nedorite în week-end-ul următor - Serviciul de Ambulanţă va avea - în apropierea traseului - 4 autospeciale, care vor interveni în cel mai scurt timp.

  • Pentru a asigura un timp cît mai mic de transport al răniţilor în caz de un nedorit incident, comandamentul de organizare împreună cu autorităţile locale vor asigura o bandă de urgenţă pe fiecare sens din staţiunea Mamaia, pe unde vor circula salvarea, pompierii şi poliţia.

  • Pentru a asigura şi o intervenţie calificată în caz de accident pe apă, “Power

  • Marine” (organizatorul competiţiei) a angajat un număr de 10 medici de intervenţie, care vor sta pe bărcile de salvare de pe lac şi care vor putea interveni în maximum un minut în orice punct al circuitului

  • Crucea Roşie va organiza un număr de 5 puncte de prim ajutor pe malul lacului cu voluntari şi cadre medicale calificate, pentru a asigura asistenţă medicală de urgenţă publicului spectator.

  • Pentru a asigura o vizibilitate cît mai bună publicului care va urmări cursa, stuful de pe malul Lacului Siutghiol este tăiat de către angajaţii Apelor Române.


23-aug-2007
  • Primele competitoare sosite la Mamaia sînt Qatar 96 şi Qatar 95 ocupantele poziţiilor 2 şi respectiv 5 în clasamentul general.

  • Astăzi sînt aşteptate Victory 77 şi Victory 7, adică ocupantele poziţiilor 1 şi 3 din clasamentul general.

  • Barca de rezervă a echipei Victory va rămîne în Bucureşti pentru acţiuni promoţionale.

  • Campioana mondială en titre, Spirit of Norway 10, ar trebui să ajungă la Mamaia abia sîmbătă.

  • Piloţii bărcii Qatar 95, Abdullah Al-Sulaiti şi Luca Nicolini au fost avertizaţi de WPPA (forul care guvernează Class One) cu cartonaş galben, sancţiunea venind în urma incidentului din startul cursei de la Oslo, cînd Qatar 95 a lovit pe Jotun 90

  • Per Carsten Michelsen, team manager la Ugland Offshore Racing, a declarat că echipa sa lucrează non stop pentru ca Jotun 90 să fie gata pentru a concura în Romanian Grand Prix.

  • Cîştigătoarele din primele trei curse sînt: Victory 77 (Atena, Grecia, 10 iunie), Victory 77 (Arendal, Norvegia, 22 iulie), Spirit of Norway 10 (Oslo, Norvegia, 12 august).

  • După cursa de la Mamaia se va acorda titlul european.